Snacka om galet.

Det här gör mig så förvirrad. Nu 24 timmar senare går det att logga in igen. Det fungerade inte att logga in tidigare idag. Men vi har fortfarande en del problemet.  Jag, Calle och Maria kommer in men vi har inte alla uppgifter på menyn som behövs, vi saknar t.ex., Stakeholder. Och vad nu det ska vara bra för är en annan fråga? .   

För att få någon kontakt med dem som anordnar EDD skrev jag ett långt och trevligt mail till dem i Bryssel. Viste inte riktigt vem jag skulle skriva till men här kommer ett litet smak prov:
 Dear European Development Days Administration
/Emma


Kommentarer
Postat av: ia

Eftersom du är så bra på engelska är det nog inget problem med brevet!

2010-10-26 @ 17:38:36
Postat av: Maria

Ska läsa ditt mail imorgon, men det är säkert välformulerat.

2010-10-27 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0